Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?

Like ons op Facebook:  
Zoeken

Winkelwagen

0 product(en) - € 0,00 Bekijk winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg!
Set Race-Series drijfstanglagers Chevrolet/GM V8 Small Block 262-400ci
Set Race-Series drijfstanglagers Chevrolet/GM V8 Small Block 262-400ci

Set Race-Series drijfstanglagers Chevrolet/GM V8 Small Block 262-400ci

Details Set Race Performance drijfstanglagers, Standaard maat. Tri-Metal + Copper Lead. Toepasbaar voor Chevrolet/GM 262/267/302/305/307/327/350/400ci & 294/325/346 Gen. III/365 Vortec V8 Small Block motoren met een 2.100" rod journa... More »

Merk: ACL
Model: AB 8B663H 000
Beschikbaarheid: Op voorraad
Prijs: € 108,05 - Excl. BTW: € 89,30
Aantal:  
   - of toevoegen aan -   

Set Race-Series drijfstanglagers Chevrolet/GM V8 Small Block 262-400ci

Details

Set Race Performance drijfstanglagers, Standaard maat. Tri-Metal + Copper Lead. Toepasbaar voor Chevrolet/GM 262/267/302/305/307/327/350/400ci & 294/325/346 Gen. III/365 Vortec V8 Small Block motoren met een 2.100" rod journal (tapdiameter). Op aanvraag leverbaar in 0.25mm en 0.50mm ondermaat.
Additional Information

Automerk    Chevrolet / GM
Autotype    Small Block, Vortec
Uitvoering    262-400ci, 4.8-8.1L
Motortype    SBC, Vortec
Fabrikant    ACL
Boring    . . . n.v.t. . . .
Slag    . . . n.v.t. . . .
Artikelcode    AB 8B663H 000

Productkenmerken    

Copper lead with P76 overlay. High strength overlay plate with reduces thickness for improved fatique properties. Hardened steel backs on all rod bearings to improve the support of the bearing lining and assist with bearing retention in the housing. Increased crush for improved bearing retention. Elimination of flash plating on the back of the bearings to improve heat transfer through the bearings and to maximize the grip between the bearings and its housing. Increased eccentricity to compensate for bore distortion at high rpm and to assist in the formation of hydrodynamic oil films. 3/4 grooved Main Bearings to optimize bearing load carrying surface area and oil flow to the conrod bearings. Tight consistent wall tolerances to help you maintain consistent clearances. Enlarged ID chamfers on bearing edges where required to accommodate large fillet radius on performance crankshafts.

Revisie Nederland © 2013